Saturday, September 12, 2009

everything's new?

7 hari lagi nak raya? baju raya? kasut raya? kuih raya? duit raya? mercun raya? ape kena mengena? yang penting tak sabar nak buat kuih raya and nak makan makanan raya.asik makanan jek aku nih.so? yang penting aku tak suka batang buruk! tak sedap.menyesal aku makan sampai tersedak.sedih tak? hari nih makan sedap.nasi lemak.sedapnya.memang betul cakap nasrin.aku nih asyik makanan jek.pape pon nak berhenti cakap pasal makanan tapi start cakap pasal TRUE BLOOD! episod yang ke-4 paling best dekat season 2.kalau season 1 part yang Longshadow nak bunuh Sookie kot.Hee! Yang penting aku benci true blood sebab aku terpaksa tunggu sabtu minggu depan untuk episod baru.tapi aku still suke true blood! suke sangat-sangat :((( nak nangis tapi dalam hati.

1 comment: