Tuesday, April 14, 2009

wah wah wah..

ini adlh perbualan antre chapter 55 dan aku..

chapter 55:ape nih! smkin ari smkin mlas nk post blog eh..eheh! biase dye..babap karang..
aku:amboii grang cik blog yg brnme 'chapter 55'
chapter 55:mstilah kne grg..nnti org yg TINGOK blog awk(awk???) bosan asik post yg sme jek..
aku:x nmpk ke aku(aku plak!) tgh post blog nihh..
chapter 55:mcm mne nk nmpk..ko nmpk aku nih ade mate ker nk TINGOK2 nih..
aku:yerla aku mngalah ko mng..yerla..aku rela..(haha.. XD)
chapter 55:bgos..aku mmg sntiase mng..muahaha.. >:)

pngajaran:jgn jdi setan mcm dak due ketul kat ats nih..

knape (aku) wrne purple?
sbb x de wrne lain yg mnarik..
knape (chapter 55) wrne hijau?
sbb tuh no  and wrne jersey softball aku..


aku x nk ltak gmba setan btol..TAKOT!! nnti mmpi.. :-S

No comments:

Post a Comment