Tuesday, April 14, 2009

'fiqah gourmet' yg tag aku laHh!~

1) Apakah nama blog anda sekarang dan kenapa anda memilih nama itu?
CHAPTER 55
sbb..asl nk tau? ceyh x ah..sbb tuh no jersey softball aku laHh.

2) Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu.
http://yummybun.blogspot.com
hurm..sbb aku ingt nk ltak yg cool2..tpi x de edea..plih je la yg nih..mle amik 'yummy' ps2 tmbah la 'bun'..

3) Apakah 'method' penulisan dalam blog anda?
heh?
ko nih sebok je la..skit ati btol..sbb ske ati aku ah..

4) Pernah terasa nak hapuskan blog anda? Sebabnya?
pernah!
prnah sgt..sbb dh lme x post blog n mnyusahkn aku kne taip..
.

5) Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang tag anda ni?
fiqah syahirah
dye..org..klas 1 bumi..ske mkn nasi greng ingredients aku(smbal kechap)..

6) Next 10 person to tag?
1.= P_[z]a =
2.eureka!
3.Lala Lulu
4.Infamous Iman(alah! iman x tag aku pown) =.="
5.Nuraina
6.::WELCOME TO THE WORLD OF ME::
7.great+troublemaker=alia!
8.Iffah Syahirrah(dh x on ke??)
9.biz n life (nih pown sme!)
10............

No comments:

Post a Comment