Wednesday, August 26, 2009

wtf-what the fish!

semalam,mak aku masak laksa pinang.kenapa kalau aku puasa dia masak sedap-sedap? pergi uma atok selekeh-
selekeh.haha.buat ape nak lawa-lawa setakat buka puasa.dahla tak puasa.eii.tak puasa,tak puasa! tak malu,tak malu.lepas makan-makan ape sume,pergila luar,main-main dengan sedara yang darjah-darjah.yang tingkatan sume tak ade.dekat rumah dieorang la tapi kalau ade pown tak nak main tengok tv keje nyer pastu laki.boring betol.sedare aku cite la dieorang tengok 1 videoklip nih.dia dekat kereta,joget-joget,perempuan ramai-ramai.dia kate dia tak ingat.korang mesti tak tau lagu ape.jadi aku pown cakap."ohh! lagu dia camni eh,when i grow up!." pastu dia pown menyampuk,"aaa! a'ah" aku baru nak nyanyi,nak syok-syok ckit.pastu dia tunjuk cmne PCD tuh joget.aku ketawe-ketawe sampai tekak terkeluar.geli giler.tiba-tiba sedare aku cakap kat aku camni,"ijan tuh gay.dekat sekolah dia peluk-peluk kawan dia," dia belum habis cakap aku pulak menyampuk,"alah,standard ah.nanti dah besar nanti kau paham." pastu dia sambung balik."pastu dia cium-cium kawan dia." muke aku dh mcm...hah? what the fish! hahaha.then aku cakap,"alah.standard ah tuh budak kecik."(dah keluar ayat relevant dia tuh)

tiba-tiba sedare aku tukar topik.(jadik terpaksa aku buat paragraph baru) dia cerita pasal kawan ijan tuh.pastu tiba-tiba aku tersebut nama fahbo.then sedara aku cakap,"eh! jangan fahbo tuh pakwe aku." lalu aku berkata dalam hati,"wtf!!!!!" tapi kali ini,luar hati pulakk,"kau nih ati (nama dia athirah tpi aku panggil ati),kau tut-tut ker?" pastu dia kata"tak lah.kitaorang saling jek." aku pown tak paham ape maksud saling.jadik aku fikir-fikir,alah! kapel la tuh!.tanpa di duga aku pown menjerit,"kau nih ti.kecik-kecik dah macam nih eh.aku yang dah beso nih tak de pown saling-saling nih." pastu dia membuat reaksi nih,"heheh!" (sambil tergedik-gedik) aku sambung menyampuk balik,"eii! tengok aku nih,baek jek! tak ade kapel-kapel nih.kau sedar ckit aku nih form1,form 1 tau! kau tuh darjah 5,beze giler kau tau! 2 tahun tau.kau nanti dah besar jangan jadik budak rosak,kalau tak aku tampor kau." -ayat ceramah-
tiba-tiba bapak aku ajak balik.so balik la.hahaha.

pergi pulak rumah pak ngah aku.sampai jek mesti la terus masuk rumah.then semua orang macam tak ade.padahal dalam bilik buat ape ntah.then aku amik phone mak aku lalu mesej sedare ku yang kat dalam rumah tuh tapi tak keluar bilik."oi gmok! org dh kt uma dye nih la!" tunggu dan tunggu.dia pown keluar bilik.tersengeh-sengeh.mak dia suruh dia buat air.aku pown ikut dia g dapur.aku tanya dia,"nape keluar bilik?" (saje hint dia) dia pown reply,"abis tuh,ade orang tuh mesej dia dah sampai,orang keluar la." aku ketawa besar,HAHAHAHAHA! cakap-cakap kosong.korang takyah dengar.blablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablabla.
aku pown balik rumah.-the end- BEBEH!

p.s.harap korang sabar membaca.first time tulis panjang lebar and bahasa baku.

No comments:

Post a Comment